سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که از فراگیری دانش ملول نگردد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----141705---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----5-----
***الهی از من آهی از تو نگاهی ***

 
نویسنده: *فرشید*
سه شنبه 91/1/15 ساعت 1:0 عصر

تقدیم به عشق و زندگیم...

 

 

این روزها عشقت برایم هر لحظه رنگی تازه دارد 

قلبم برای از تو گفتن یه شوق بی اندازه دارد 
این روزها هر خلوت من یک شمع و یک پروانه دارد
اندوه من با ساز عشقت رقصیدنی جانانه دارد 
این روزهای تنهایی من تلفیقی از موج و کویر است 
روح غریب و خسته من از هر چه جز یاد تو سیر است 
این روزها در صفحه ی دل نور عجیبی می درخشد 
اسم قشنگت تازگی ها جور عجیبی می درخشد
این روزها حس غریبی در تار و پودم لانه کرده 
دیگر قرار ماندنم نیست شوقت مرا دیوانه کرده 
این روزها جز نگاهت این دور رو بر جایی ندارم 
رودم که جز دریای مهرت در سینه ماوایی ندارم 

 



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات شما ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • روز جهانی ماما مبارک باد
    برای همسر عزیزم
    لبخند زندگی
    طعم زندگی جدید
    علل پدید آمدن عاشورا
    ناگهان چقدر زود دیر میشود
    یادمان باشد
    عید فطر مبارک
    [عناوین آرشیوشده]


    سایت لینک باکس - بازدید خود را چند برابر کنید

     

    کد موزیک بی کلام